Transparență, chibzuința banului public, depolitizarea instituțiilor, profesionalism – sunt doar câteva din mult trâmbițatele și mincinoasele principii și promisiuni ale reprezentanților USR (aici intră și PLUS-ul absorbit sub aceeași umbrelă a „sandalagiilor” – dixit Cornel Tăbăcaru), care imediat după ajungerea aceștiora la ciolan s-au dovedit a fi doar praf în ochii fraierilor.
Cum se cumpără Like-uri pe Facebook
Primarul de Brașov Allen Coliban este printre fruntași, presa locală taxându-l pe practicantul de curling de fiecare dată l-a prins cu mâța-n sac. Mincionsul fără facultate absolvită are o mare slăbiciune, ba chiar viciu, s-ar zice, pentru contractele cu atribuire directă, fără filtrul transparenței și al licitațiilor publice.
Ultimul exemplu, dezvăluit de Brașov Metropolitan: 21.420 lei direcționați către firma SC NVLR WEB STUDIO SR al cărei reprezentant legal e soția colegului de la USR, Silviu Ivan Nunvailer, pentru servicii de publicitate în social media prestate într-o lună de zile. Care Silviulică (asociat în firma respectivă) e desemnat de doamna din dotare să presteze o oră pe zi, culmea, chiar la Primăria condusă de „toarș’” Coliban.
Bravos, usereilor, chiar prosteală pe față, în halul ăsta?